CRM / ERP
Analyse en rapportage
Support en Ticketing
Microsoft
Taxi & Rijscholen
Maatwerk aanvragen
Financiele Software
Automotive
Bewindvoering
Schulddienstverlening
Kinderopvang
Recruitmentsoftware
eCommerce & retail
Dierenarts
Vastgoed
Gezondheidszorg
Hospitality
Keukens & Badkamers
Boomkwekerijen
Juridisch
Assurantie
Beschrijving
Met de ZIG connector verschijnt bij een inkomende oproep direct de klantinformatie in het klant volg systeem (KVS). Daarnaast kun je vanuit dit softwarepakket uitbellen middels de selecteer-en-bel functionaliteit. Als de klant belt van een onbekend nummer en dus niet de juiste klantkaart verschijnt, dan kan de medewerker de klant alsnog handmatig opzoeken in het KVS.
Technisch
Bubble – en daarmee de Zig KVS connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Omdat Zig KVS zelf een ingebouwde telefoniekoppeling heeft, kan de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) uitgeschakeld worden. Het is ook mogelijk om ze beiden te gebruiken waarbij Bubble het telefoonnummer van de beller toont, de collega’ die als laatst contact heeft gehad en een knop op de relatie in Zig KVS te openen.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.