Menu

Zendesk Talk CRM Koppeling VoIP | Red Cactus

    Met de Zendesk Talk telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Zendesk Talk en kun je direct de klantkaart openen. De Zendesk Talk CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.

    Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
     

    • zendesk_id
    • zendesk_name
    • zendesk_email
    • zendesk_created_at
    • zendesk_updated_at
    • zendesk_time_zone
    • zendesk_iana_time_zone
    • zendesk_phone
    • zendesk_shared_phone_number
    • zendesk_photo
    • zendesk_locale_id
    • zendesk_locale
    • zendesk_organization_id
    • zendesk_role
    • zendesk_verified
    • zendesk_external_id
    • zendesk_alias
    • zendesk_active
    • zendesk_shared
    • zendesk_shared_agent
    • zendesk_last_login_at
    • zendesk_two_factor_auth_enabled
    • zendesk_signature
    • zendesk_details
    • zendesk_notes
    • zendesk_role_type
    • zendesk_custom_role_id
    • zendesk_moderator
    • zendesk_ticket_restriction
    • zendesk_only_private_comments
    • zendesk_restricted_agent
    • zendesk_suspended
    • zendesk_default_group_id
    • zendesk_report_csv
    • zendesk_url_user
    • zendesk_organization_url
    • zendesk_organization_name
    • zendesk_organization_shared_tickets
    • zendesk_organization_shared_comments
    • zendesk_organization_external_id
    • zendesk_organization_created_at
    • zendesk_organization_updated_at
    • zendesk_organization_details
    • zendesk_organization_notes
    • zendesk_organization_group_id
    • zendesk_open_tickets
    • zendesk_ticket_url
    • zendesk_ticket_id
    • zendesk_ticket_external_id
    • zendesk_ticket_via_channel
    • zendesk_ticket_via_source_rel
    • zendesk_ticket_created_at
    • zendesk_ticket_updated_at
    • zendesk_ticket_type
    • zendesk_ticket_subject
    • zendesk_ticket_raw_subject
    • zendesk_ticket_description
    • zendesk_ticket_priority
    • zendesk_ticket_status
    • zendesk_ticket_recipient
    • zendesk_ticket_requester_id
    • zendesk_ticket_submitter_id
    • zendesk_ticket_assignee_id
    • zendesk_ticket_organization_id
    • zendesk_ticket_group_id
    • zendesk_ticket_forum_topic_id
    • zendesk_ticket_problem_id
    • zendesk_ticket_has_incidents
    • zendesk_ticket_is_public
    • zendesk_ticket_due_at
    • zendesk_ticket_satisfaction_rating
    • zendesk_ticket_ticket_form_id
    • zendesk_ticket_brand_id
    • zendesk_ticket_allow_channelback
    • zendesk_ticket_allow_attachments
    • zendesk_ticket_result_type


    Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Het openen van acties gebeurd in dezelfde webbrowser op basis van tabbladen in Zendesk Talk. Denk aan acties zoals:
     

    • Open Card
    • Open Ticket
    • Create Ticket


    Standaard is de Zendesk Talk connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen als ticket onder de relatie in Zendesk Talk. Als het telefoonnummer meerdere keren voorkomt, is het mogelijk om meerdere resultaten te tonen met de ‘multi result’ functionaliteit in Bubble.
     

    Bubble maakt geen gebruik van de telefoniemodule in Zendesk Talk, waardoor het niet mogelijk is om het dialpad, de wachtende beller visual en de gespreksopname vanuit Zendesk Talk te gebruiken omdat die al in het telefonieplatform is voorzien wat je hebt gekoppeld. Uiteraard kun je wel uitbellen vanuit de Zendesk Talk omgeving door gebruik te maken van de selecteer en beltoets (functie van Bubble).
     

    Technisch

    Bubble – en daarmee de Zendesk Talk CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket Zendesk Talk wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling middels wachtwoord of token.

    Prijs

    Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.