CRM / ERP
Analyse en rapportage
Support en Ticketing
Microsoft
Taxi & Rijscholen
Maatwerk aanvragen
Financiele Software
Automotive
Bewindvoering
Schulddienstverlening
Kinderopvang
Recruitmentsoftware
eCommerce & retail
Dierenarts
Vastgoed
Gezondheidszorg
Hospitality
Keukens & Badkamers
Boomkwekerijen
Juridisch
Assurantie
Beschrijving
Tijdens het gesprek wordt automatisch een call registratie toegevoegd aan een open ticket waar je verdere gespreksinformatie aan kunt toevoegen. Indien er geen open ticket gevonden wordt, zal er een nieuw ticket worden geopend met de call registratie. Het is aan te raden om in ieder geval het gespreksverslag vast te leggen, om de verslaglegging rondom een klant compleet te maken. De pop-up zal uit zichzelf verdwijnen als het gesprek wordt opgehangen. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
Indien je toch liever de Bubble pop-up gebruikt (of beiden tegelijkertijd), kun je als gebruiker de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
Middels een knop in de pop-up kun je de klantkaart openen, een terugbelverzoek plaatsen (gekoppeld aan mail), etc.
Technisch
Bubble – en daarmee de Trengo CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket Trengo wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling waarbij de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) kan worden uitgeschakeld, omdat de pop-up van Trengo deze functie overneemt.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.