Beschrijving
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren* tijdens een telefoongesprek. Denk hierbij aan:
* omdat er in Syntess Atrium geen ondersteuning is voor het uitvoeren van acties vanuit een externe applicatie, simuleren we de toetsaanslagen op de achtergrond om toch deze acties geautomatiseerd uit te kunnen voeren.
Technisch
Bubble – en daarmee de Syntess Atrium CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket Syntess Atrium CRM wordt gekoppeld op basis van de lokale database en voor het openen van de klantkaart simuleren we de navigatietoetsen (toetsaanslagen). Let op, om deze integratie te laten werken moet er dus toegang zijn tot de database en moet Bubble lokaal bij Syntess Atrium kunnen.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.