CRM / ERP
Analyse en rapportage
Support en Ticketing
Microsoft
Taxi & Rijscholen
Maatwerk aanvragen
Financiele Software
Automotive
Bewindvoering
Schulddienstverlening
Kinderopvang
Recruitmentsoftware
eCommerce & retail
Dierenarts
Vastgoed
Gezondheidszorg
Hospitality
Keukens & Badkamers
Boomkwekerijen
Juridisch
Assurantie
Beschrijving
Door deze integratie kan RobinHQ de klant herkennen en automatisch het klantprofiel openen in de RobinHQ Conversation Console. De agent heeft direct toegang tot de juiste gegevens. Bovendien wordt de agent gevraagd om een notitie achter te laten met de inhoud van het gesprek, waardoor er voledige gespreksgeschiedenis ontstaat onder het profiel van de klant. Alle oproepen worden automatisch vastgelegd en opgeslagen in het RobinHQ-datawarehouse, samen met al uw andere klantenservicegegevens, om de nauwkeurigheid van de gegevens te garanderen. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
Technisch
Bubble – en daarmee de RobinHQ CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket RobinHQ wordt gekoppeld op basis van de API-koppeling van RobinHQ waarbij de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) wordt uitgeschakeld, omdat RobinHQ deze functie overneemt.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.