CRM / ERP
Analyse en rapportage
Support en Ticketing
Microsoft
Taxi & Rijscholen
Maatwerk aanvragen
Financiele Software
Automotive
Bewindvoering
Schulddienstverlening
Kinderopvang
Recruitmentsoftware
eCommerce & retail
Dierenarts
Vastgoed
Gezondheidszorg
Hospitality
Keukens & Badkamers
Boomkwekerijen
Juridisch
Assurantie
Beschrijving
Met de Realworks CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in Realworks met de klantinformatie en kun je direct een Call Registratie starten in Realworks. In het Call Registratie scherm zullen de zaken die al bekend zijn over het gesprek automatisch worden ingevuld. Het is aan te raden om in ieder geval het gespreksverslag vast te leggen in het daarvoor bestemde veld, om zo na afloop terug te kunnen vinden waar het gesprek over ging.
De pop-up zal uit zichzelf verdwijnen als het gesprek wordt opgehangen. Ook als het het Call Registratie scherm niet wordt geopend zal het gesprek in Realworks worden gelogd, echter dan zonder gespreksverslag. Ook is het mogelijk een terugbelverzoek aan te maken in Realworks voor een collega vanuit de call registratie middels een taak of een template. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
Technisch
Bubble – en daarmee de Realworks CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket Realworks wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling waarbij de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) wordt uitgeschakeld, omdat de pop-up van Realworks deze functie overneemt. De ClearVox Nexxt koppel je eenvoudig door het invoeren van de API-key van de gebruiker. Klik hier voor de producttraining.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.