CRM / ERP
Analyse en rapportage
Support en Ticketing
Microsoft
Taxi & Rijscholen
Maatwerk aanvragen
Financiele Software
Automotive
Bewindvoering
Schulddienstverlening
Kinderopvang
Recruitmentsoftware
eCommerce & retail
Dierenarts
Vastgoed
Gezondheidszorg
Hospitality
Keukens & Badkamers
Boomkwekerijen
Juridisch
Assurantie
Beschrijving
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de contactgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn.
Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
Indien de contactpersoon nog niet bestaat in Outlook, kun je met een druk op de knop direct een nieuw contactpersoon aanmaken in Outlook.
Technisch
Bubble – en daarmee de Outlook CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Outlook CRM wordt gekoppeld op basis de Outlook API. De ClearVox Nexxt koppel je eenvoudig door het invoeren van de API-key van de gebruiker. Klik hier voor de producttraining.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.