Menu

Oracle® Hospitality Suite8 CRM Koppeling VoIP | Red Cactus

    Met de Oracle® Hospitality Suite8 CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit Oracle® Hospitality Suite8.  Helaas ondersteunt dit softwarepakket het vooralsnog niet om een klantkaart te openen vanuit de pop-up. De Oracle® Hospitality Suite8 CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.


    Beschrijving
    Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.


    Technisch

    Bubble – en daarmee de Oracle® Hospitality Suite8 CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket Oracle® Hospitality Suite8 CRM wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling. De ClearVox Nexxt koppel je eenvoudig door het invoeren van de API-key van de gebruiker. Klik hier voor de producttraining. 
     

    Prijs

    Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.