Beschrijving
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Denk hierbij aan:
Standaard is de Microsoft Dynamics 365 connector voorzien van de functie om automatisch gesprekken te loggen inclusief belnotitie onder de relatie in Microsoft Dynamics 365. Als het telefoonnummer meerdere keren voorkomt, is het mogelijk om meerdere resultaten te tonen met de ‘multi result’ functionaliteit in Bubble. Ook is het mogelijk een custom lookup endpoint te gebruiken waardoor maatwerk mogelijk is.
Technisch
Bubble – en daarmee de Microsoft Dynamics 365 CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket Microsoft Dynamics 365 wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.