Menu

Aanvragen maatwerk CRM Koppeling VoIP | Red Cactus

    Met de Bubble CRM connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in het beeldscherm van je PC met de klantinformatie vanuit je CRM-pakket en kun je direct de klantkaart openen. De Bubble CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus. Hebben we nog geen koppeling met jouw CRM-pakket? Geen probleem, dan maken we die!


    Beschrijving
    Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.


    Technisch

    Bubble koppelt met nagenoeg alle CRM- ERP- Administratie pakketten en werkt 2 kanten op: het ophalen van klantinformatie uit de softwareapplicatie en tonen in de pop-up en het loggen van gesprekken naar de softwareapplicatie. Indien de softwareapplicatie al een telefoonkoppeling ondersteunt, is het ook mogelijk alleen de gespreksnotificatie door te sturen zonder pop-up van Bubble om direct de klantinformatie naar voren te halen  in de softwareapplicatie zelf. De Bubble software is voorzien van vele koppelingsmogelijkheden, namelijk op basis van:
     

    • Rest API
    • HTTP Requester (get, post, put)
    • SQL connector (MySQL, Microsoft SQL, ODBC)
    • URL Executer (Call Start, Call Answered, Call Stop)
    • CSV


    De ClearVox Nexxt koppel je eenvoudig door het invoeren van de API-key van de gebruiker. Klik hier voor de producttraining. 



    Proces
    Na aanvraag voor het maken van een nieuwe CRM-koppeling met jouw CRM- ERP- of administratiepakket starten we met het vooronderzoek en nemen we contact op met desbetreffende partij om de koppelingsmogelijkheden uit te zoeken. Op basis van dit gesprek maken we een technisch ontwerp en koppelen we de (on)mogelijkheden terug aan jou.Indien de koppeling voldoet aan je wensen starten we met de daadwerkelijke realisatie. De gemiddelde doorlooptijd voor het toevoegen van een nieuwe CRM-koppeling is 2 weken na vooronderzoek.


    Prijs
    Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.