CRM / ERP
Analyse en rapportage
eCommerce & retail
Financiele Software
Support en Ticketing
Automotive
Bewindvoering
Schulddienstverlening
Kinderopvang
Recruitmentsoftware
Taxi & Rijscholen
Dierenarts
Vastgoed
Gezondheidszorg
Hospitality
Keukens & Badkamers
Boomkwekerijen
Maatwerk aanvragen
Microsoft
Juridisch
Assurantie
Beschrijving
Door deze integratie kan Kolibri de klant herkennen en automatisch een pop-up met klantgegevens genereren bij een inkomende- of uitgaande oproep. Vanuit de pop-up is het mogelijk met een simpele muisklik de relatiekaart te openen of direct een afspraak in te plannen. Daarnaast kun je in de pop-up direct je gespreksnotitie invoeren die automatisch opgeslagen worden op de tijdlijn onder de relatie zodat je alle communicatie met je klant op één plaats zichtbaar hebt. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
Technisch
Bubble – en daarmee de Kolibri CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Door de integratiemethode met het softwarepakket Kolibri wordt de functionaliteit van de Bubble pop-up uitgeschakeld omdat Kolibri deze functie overneemt. De ClearVox Nexxt koppel je eenvoudig door het invoeren van de API-key van de gebruiker. Klik hier voor de producttraining.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.