Menu

Kolibri CRM Koppeling VoIP | Red Cactus

    Kolibri configureren kan op twee manieren:
     

    Optie A 
     

    Door gebruik te maken van de Kolibri pop-up in Kolibri waardoor Bubble als gateway wordt gebruikt. Met de Kolibri CRM telefonie connector verschijnt er bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct een pop-up in Kolibri met de klantinformatie. Vanuit de pop-up is het mogelijk met een simpele muisklik de relatiekaart te openen of direct een afspraak in te plannen. Daarnaast kun je in de pop-up direct je gespreksnotitie invoeren die automatisch opgeslagen worden op de tijdlijn onder de relatie zodat je alle communicatie met je klant op één plaats zichtbaar hebt. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
     


    Optie B
     

    Indien je toch liever de Bubble pop-up gebruikt (of beiden tegelijkertijd), kun je als gebruiker de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. Denk hierbij aan gegevens zoals:
     

    • name
    • kolibri_type
    • kolibri_display_name
    • kolibri_url
    • kolibri_date_of_birth
    • kolibri_date_time_created
    • kolibri_date_time_modified
    • kolibri_email
    • kolibri_email2
    • kolibri_email3
    • kolibri_is_active
    • kolibri_is_main_office
    • kolibri_last_contact
    • kolibri_letter_avatar
    • kolibri_linked_created_by
    • kolibri_linked_modified_by
    • kolibri_linked_relation_groups
    • kolibri_mobile_number
    • kolibri_phoneNumber
    • kolibri_street_name_and_number
    • kolibri_postal_code
    • kolibri_type_of_relation
    • kolibri_upcoming_birthday
    • kolibri_future_street_name_and_number
    • kolibri_future_postal_code
    • kolibri_future_locality
    • kolibri_id
    • kolibri_is_new
    • kolibri_real_estate_agency_id
    • kolibri_address_line
    • kolibri_city_of_birth
    • kolibri_civil_state
    • kolibri_first_name
    • kolibri_gender
    • kolibri_last_name
    • kolibri_middle_name
    • kolibri_name_letters
    • kolibri_nickname
    • kolibri_linked_office
    • kolibri_assignment_availability_status
    • kolibri_assignment_country_code
    • kolibri_assignment_display_name
    • kolibri_assignment_for_rent
    • kolibri_assignment_for_sale
    • kolibri_assignment_key_note
    • kolibri_assignment_listing_type
    • kolibri_assignment_locality
    • kolibri_assignment_photo1_url
    • kolibri_assignment_postal_code
    • kolibri_assignment_public_reference
    • kolibri_assignment_real_estate_group
    • kolibri_assignment_sale_price
    • kolibri_assignment_street_name_and_number
    • kolibri_assignment_type_of_assignment
    • kolibri_assignment_is_active
    • kolibri_assignment_date_time_created
    • kolibri_assignment_date_time_modified
    • kolibri_assignment_id
    • kolibri_assignment_url


    Naast bovenstaande gegevens in je pop-up kun je tot 4 knoppen aanmaken in de pop-up om direct de juiste actie uit te voeren tijdens een telefoongesprek. Denk hierbij aan:
     

    • View Relation
    • View Assigment


    De pop-up zal uit zichzelf verdwijnen als het gesprek wordt opgehangen. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt.
     

    Technisch

    Bubble – en daarmee de Kolibri CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket Kolibri wordt gekoppeld op basis van een API-koppeling.


     

    Prijs

    Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.