CRM / ERP
Analyse en rapportage
Support en Ticketing
Microsoft
Taxi & Rijscholen
Maatwerk aanvragen
Financiele Software
Automotive
Bewindvoering
Schulddienstverlening
Kinderopvang
Recruitmentsoftware
eCommerce & retail
Dierenarts
Vastgoed
Gezondheidszorg
Hospitality
Keukens & Badkamers
Boomkwekerijen
Juridisch
Assurantie
Beschrijving
Met de Exquise CRM telefonie connector kun je aangeven of de patiëntenkaart meteen geopend moet worden bij een telefonische oproep, of dat je eerst op de naam van de patiënt moet klikken in de lijst met bellers. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt waardoor het mogelijk is met 1 druk op de knop een gesprek te starten.
Technisch
Bubble – en daarmee de Exquise CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Omdat Exquise zelf een ingebouwde telefoniekoppeling heeft, kan de pop-up van Bubble (en daarmee de functionaliteiten van de Bubble app) uitgeschakeld worden, omdat de Exquise module deze functie overneemt.
Prijs
Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.