Menu

DIAS Assurantie CRM Koppeling VoIP | Red Cactus

    Met de DIAS Assurantie telefonie connector verschijnt bij een inkomende en/of uitgaande oproep direct klantinformatie in DIAS Assurantie software.  Daarnaast kun je gesprekken opzetten vanuit DIAS Assurantie. De DIAS Assurantie CRM connector is onderdeel van de Bubble telefonie koppeling van Red Cactus.


    Beschrijving
     

    DIAS Assurantie configureren kan op twee manieren:
     

    Optie A (standaard DIAS Assurantie connector in Bubble)
     

    Direct openen van klantkaart in DIAS Assurantie bij een aangenomen gesprek
     

    Optie B

    Met voorvertoning van gegevens in pop-up software Bubble. Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te vertonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de eindgebruiker samen te stellen. Bij doorverbonden gesprekken blijft het mogelijk om de klantgegevens te tonen (dus niet alleen de gegevens van je collega) en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Daarnaast is zichtbaar welke Bubble gebruiker als laatste een belpoging gedaan heeft naar het nummer van de beller wat handig kan zijn als diegene terugbelt maar niet weet door welke collega hij of zij gebeld zou kunnen zijn. Standaard is de Bubble applicatie voorzien van klik&bel functionaliteit die zowel lokaal als webbased werkt. Als gebruiker kun je de te vertonen pop-up volledig zelf inhoud geven. De gegevens uit DIAS Assurantie halen kan op twee manieren:

    • Vanuit DIAS Assurantie is het mogelijk om de data te exporteren naar CSV die je daarna kunt uploaden met de Bubble CSV connector. Hierdoor is het mogelijk om alle data die in de export staat weer te geven in de pop-up. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie. Het verversen van data moet handmatig gebeuren door het maken en uploaden van een nieuwe CSV export.
    • Met de ODBC connector (betaalde module aan de kant van DIAS Assurantien) is het mogelijk om data realtime op te halen vanuit DIAS. Vervolgens kun je met een druk op de knop de klantkaart openen in DIAS Assurantie.


    Technisch

    Bubble – en daarmee de DIAS Assurantie CRM connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn. Het softwarepakket DIAS Assurantie maakt bij oproepen gebruik van de CSV data of op basis van ODBC connectie (indien gekozen wordt voor optie B) en opent de klantkaart middels een druk op de knop in de pop-up.

    Prijs

    Wanneer je op de BESTELLEN knop drukt wordt je omgeleid naar de website van Red Cactus met meer informatie en actuele prijzen.